1. Cennette Tam Olarak Ne Yaparız? Filozoflar geleneksel dinleri eleştirmeye başladıklarına ilgileri neredeyse her zaman teizme yönelir. Diğer farklı türden geleneksel dini
Okumaya Devam Et[“Epistemological Egoism and Agent-Centered Norms,” in Evidentialism and its Discontents, ed. Trent Dougherty (Oxford University Press, 2011), pp. 17-33.] adlı metinde, epistemolojideki
Okumaya Devam Et1. FB (Fıçıdaki Beyin) Argümanı Bir besin fıçısında canlı tutulan ve istenilen her türlü uyarımı verebilen güçlü bir bilgisayara bağlı bir beyin
Okumaya Devam EtYazımın başlığı Bertrand Russell’ın “Niçin Hristiyan Değilim” kitabına atıfta bulunuyor, fakat benim gerekçelerim daha farklı. Hatırladığım kadarıyla Russell’ın ana gerekçeleri (a) bir
Okumaya Devam Etİşte, öncelikle verginin hırsızlık olduğunu dillendirdiğim yerlerin bağlantı adresleri de burada: https://www.libertarianism.org/columns/is-taxation-theft https://www.youtube.com/watch?v=qYp5HrDinUg Ve bu gelir vergisi, satış vergisi, katma değer vergisi,
Okumaya Devam EtAz önce bu eğitim döneminin son yüz yüze dersine girdim. Covid-19’dan dolayı derslerim online derslere dönüştürüldü, en azından derslerin tamamı iptal edilmedi.
Okumaya Devam EtSon postumda (”John Rawls Berbat Mantık Yürütüyordu”), Rawls’un maksimin karar verme kuralı savunusundaki bazı dikkat çekici kafa karışıklıklarına değinmiştim. Ancak bunlar benim
Okumaya Devam Et1. Dış Dünyanın Varlığı Hakkında Şüpheciliğe Giriş ve Şüpheciliği Teşvik Eden Nedenler Etrafınıza bakın -kafanızı bir o yana bir bu yana çevirip
Okumaya Devam EtPolisle ilgili asıl problem ırkçılık değil. Asıl problem gaddarlık! Bu dediğim iki anlama geliyor: öncelikle, polis şiddetindeki ırkçı önyargı hakkındaki kanıt düşündüğünüzden
Okumaya Devam EtÖzet Bu metindeki amacım Michael Huemer’in Felsefe Tarihine Karşı başlıklı yazısındaki görüşlerini incelemektir. Bunun için önce Edward Hallet Carr ve Alexandre Koyré’nin
Okumaya Devam Et